Tallinna Majanduskool
Logi sisse

Õppekava: kliendinõustaja pangas 2017


StaatusPassiivne
Haridustase viienda taseme kutseõppe esmaõpe (452)
Kvalifikatsioon kutseeriharidusõppe õppekava (5. taseme kutseõpe)
EHIS kood 131777
Registreerimise kuupäev 01.09.2014
Õppekava grupp ärindus ja haldus
Akrediteerimise kuupäev
Akrediteeringu lõpp
Õppekava lühend PA KH 5.tase
Õppekava keel Eesti keel
Nominaalne õppeaeg 2 aastat
Õpingute üldmaht 120 EKAP
Kohustuslike ainete maht 120 EKAP

Kirjeldus

Õpingute käigus omandatakse teadmised ja praktilised oskused kliendi vajadustest lähtuvast finantsnõustamisest, igapäevaste arvelduslahenduste teostamisest ja sobiva teenuse pakkumisest, krediiditoodete valimisest, krediidikõlblikkuse hindamisest, pakkumise tegemisest, laenu väljastamisest, säästmis- ja investeerimislahenduste leidmisest ja pakkumisest ning kindlustuslahenduste leidmisest ja pakkumisest.

Õpingute alustamiseks vajalik vene keele oskus vähemalt algtasemel.

Vastuvõtt

Õpingute alustamise tingimus on keskhariduse olemasolu.
Vastuvõtutingimused ja -kord määratakse kindlaks Tallinna Majanduskooli vastuvõtukomisjoni töökorra ja vastuvõtueeskirjaga.

Lõpetamise tingimused

Kutseõpe loetakse lõpetatuks pärast õppekavas kirjeldatud õpiväljundite saavutamist.
Õpiväljundite saavutatust hinnatakse kutseeksamiga.

Lõpetamise dokument

Lõputunnistus kutseeriharidusõppe õppekava (5. taseme kutseõppe) läbimise kohta ja hinneteleht.

Eesmärk

Õppekava eesmärk on koolitada spetsialiste, kellel on teadmised ning oskused töötamiseks pangas või muudes rahaasutustes klientide nõustajana.

Kvalifikatsioon

Kliendinõustaja pangas

Õppekava õpiväljundid

• õppekava lõpetanu tuleb toime klientide tervikliku finantsnõustamisega, neile igapäevapanganduse toodete ja terviklahenduste, säästmise ja investeerimislahenduste, finantseerimislahenduste pakkumisega ning pangatoodetega seotud kindlustuslepingute sõlmimisega arvestades majanduskeskkonnast ja õigusruumist tulenevate mõjudega igapäevases nõustamistegevuses;
• on kliendisõbralik, lähtub kutse-eetika, panganduse hea tava ja konfidentsiaalsusnõuetest ning kehtivatest õigusaktidest;
• rakendab oma töös tulemuslikult juhtimis- ja suhtlemisoskusi eesti ja vene keeles, meeskonnatööd ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaid;
• korraldab oma tööd erinevates situatsioonides vastutades oma tööülesannete täitmise eest;
• omab valmisolekut ennast eri- ja tööalaselt täiendama.

Teised keeled

inglise
vene




Vaata õppekavaaineid

eten